Gyakran ismételt kérdések:

Általános jellegű kérdések miniszamla.hu online számlázó programra vonatkozóan

A MiniSzámla.hu online számlázó program megfelel a 2021. január 1-től érvénybe lépő jogszabályoknak?

Igen, rendszerünk a hatályos jogszabályoknak megfelelő működést biztosítja.

Mire használható a miniszamla.hu online számlázó program?

Számítógépes úton kiállított számlák létrehozására. Papír alapú és elektronikus (e-száml) számlák egyaránt kiállíthatóak rendszerünkkel.

Le kell tölteni a programot, majd ezt követően telepíteni kell?

A miniszamla.hu interneten keresztül használható online számlázó program. Használatához nem kell programot letöltenie, vagy telepítenie, mindössze egy internetképes eszközre és működő internet kapcsolatra van szüksége.

NAV (APEH) részére be kell jelenteni a miniszamla.hu a számlázó program használatát?

2021.01.04-től nem kell bejelenteni sem a számlázó program használatának megkezdését, sem pedig annak befejezését.

A korábbi szabályozást a 17/2020. (XII.30.) PM rendelet 3. §-a  helyezte hatályon kívül.

A miniszamla.hu online számlázó program e-számlát állít ki?

Papír alapú és elektronikus számla (e-számla) egyaránt kiállítható rendszerünkkel.

Kérdés esetén keresse Ügyfélszolgálatunkat.

Hány adminisztrátor kezelheti a programot?

Korlátlan számú adminisztrátor rögzíthető. Funkciók megtekintéséhez kattintson ide.

Kell internetkapcsolat a miniszamla.hu online számlázó program használatához?

Igen, működő internetkapcsolat szükséges, Ön a világ bármely pontjáról internet képes eszköz segítségével használhatja a szolgáltatást. Amennyiben nem saját eszközén kívánja használni a szolgáltatást, kiemelten ügyeljen a hozzáférési adatok biztonságára!

Milyen operációs rendszerre és böngésző programra van szükség a miniszamla.hu online számlázó program használatához?

A miniszamla.hu számlázó program platformfüggetlen számlázási megoldás, bármilyen operációs rendszerrel használható. Microsoft Edge, Firefox, Safari, Chrome böngészők bármelyikével használható a számlázó program.

A miniszamla.hu online számlázó programon kívül további számlázó program is használható egy időben?

Igen, szabadon használhat akár a számítógépére telepített számlázó programot, vagy akár kézi számlatömböt is egy időben.

Már meglévő ügyfél adatokat lehet importálni a miniszamla.hu számlázó programba?

Igen, a felhasználói felületre történő belépést követően bármikor tud importot, (vagy exportot) készíteni az ügyfeleiről.

Termékeket lehet importálni, vagy csak egyesével lehet feltölteni?

Igen, a felhasználói felületre történő belépést követően bármikor tud importot, (vagy exportot) készíteni a termékekről.

A miniszamla.hu online számlázó program kipróbálására vonatkozó kérdések

Miért lehet kipróbálni a miniszamla.hu online számlázó programot az előfizetést megelőzően?

Az ingyenes kipróbálás azt a célt szolgálja, hogy az előfizetést megelőzően (tehát még mielőtt fizetne érte) megbizonyosodhasson arról, hogy a szolgáltatásunk funkcionalitás és használhatóság tekintetében egyaránt megfelel az igényeinek, elképzeléseinek és ne a a funkció listák és képernyő képek alapján kelljen döntenie. A kipróbálás alkalmával valós adóügyi bizonylatok (számlák) nem állíthatóak ki!

Kell fizetni a miniszamla.hu online számlázó program kipróbálásáért?

A miniszamla.hu online számlázó program kipróbálása ingyenes, semmilyen kötelezettséggel nem jár, nem kell fizetni érte. Fontos, hogy a kipróbálási időszak alatt „demó” számla állítható csak ki, adóügyi bizonylat nem hozható létre.

A kipróbálás ideje alatt „valódi” számlákat lehet kiállítani?

A kipróbálási időszak alatt „demó” számlák kiállítására van lehetőség csak lehetősége. Ezen számlák nem kerülhetnek be a könyvelésbe, nem minősülnek adóügyi bizonylatnak.

Milyen segítségeket nyújt a szolgáltató a kipróbálási időszak alatt a miniszamla.hu online számlázó program megismeréséhez?

Már a kipróbálási időszak alatt teljes körű, a miniszamla.hu online számlázó program használatához szükséges technikai támogatást biztosítjuk. Írásos, videós és telefonon továbbá e-mailben történő kommunikáció egyaránt biztosított.

Készül biztonsági mentés a rögzített adatokról?

Igen, a biztonsági mentések automatizáltan készülnek, továbbá a felhasználói fiókból a felhasználó is készíthet adatexportokat. A felhasználói hibából történő adatvesztések visszaállításának díjszabása egyedileg kerül megállapításra.

Miért biztonságosabb a miniszamla.hu online számlázó program a helyi számítógépre telepített programnál?

A miniszamla.hu online számlázó programot kiszolgáló szerverek biztonságos adatközpontokban vannak elhelyezve. Illetéktelen személyek fizikailag a szervereket nem érhetik el a többlépcsős beléptetési rendszereknek köszönhetően. A szerverek klimatizált helyiségekben találhatóak, melynek köszönhetően nincsenek kitéve a hőmérsékleti befolyásolásoknak. Áramszünet esetén az adatközpont energia ellátását áramfejlesztők biztosítják. A korszerű tűzoltó berendezés pedig egy esetleges tűz előfordulása esetén megvédi a szervereket a fizikai sérüléstől a speciális oltóanyagnak köszönhetően.
A fentiekben felsoroltakat Ön nem fogja tudni biztosítani az irodájában, esetleg otthonában a számlázási anyagainak biztonságának érdekében.
További biztonságot növelő tényező, a folyamatos adatmentés, melynek köszönhetően legyen szó technikai, vagy felhasználói hibáról az adatok visszaállításának lehetősége biztosított lesz. A miniszamla.hu a rögzített adatok tárolása és kezelése során a törvényben előírtak szerint jár el. Adatkezelési irányelveinket és nyilatkozatunk a https://miniszamla.hu/cms/altalanos_szerzodesi_feltetelek.html webcímen ismerhető meg. A miniszamla.hu teljes körű titoktartással jár el az adatok kezelése során.

A miniszamla.hu online számlázó programra előfizetésére vonatkozó kérdések

Miért kell előfizetni a miniszamla.hu online számlázó program használatához?

Előfizetés hiányában „demó” számlák kiállítására van csak lehetőség, melyek nem adóügyi bizonylatok, tesztelés célját szolgálják, hogy megismerje a számlázó program működését.

Hogyan kell rögzíteni az előfizetési igényt?

Az előfizetési igény rögzítése mindössze 2 percet vesz igénybe, az alábbi lépések elvégzésével:

  1. Kattintson a miniszamla.hu fejléc menüpontjai között a Megrendelés gombra, vagy kattintson ide https://miniszamla.hu/megrendeles
  2. Töltse ki az Előfizetői adatok , majd a Számlázási cím mezőket.
  3. Amennyiben a számlázási és postázási cím eltér egymástól, rögzítse a postázási címét.
  4. Gépelje be a megjelent biztonsági kódot.
  5. A megrendelés elküldéséhez kattintson a "Rendelés" gombra.
  6. Ezt követően megjelenítésre kerülnek előfizetési díj kiegyenlítéséhez szükséges átutalási adatok, melyek a megadott e-mail címre is elküldésre kerülnek ezzel egy időben, a számlázó fiók hozzáférési adataival együtt.
  7. A számlázó fiók használata azonnal megkezdhető.
  8. Végezze el az előfizetési díj kiegyenlítését az átutalási adatok alapján, erre 3 munkanap áll rendelkezésére. A díj kiegyenlítésének hiányában a fiók felfüggesztésre kerül.
  9. A számlázó program előfizetésről elektronikus számlát küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre.

Kérdés felmerülése esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll. https://miniszamla.hu/ugyfelszolgalat

Mit tartalmaz az előfizetési díj?

A miniszamla.hu online számlázó program előfizetése biztosítja a kipróbálási időszakban megismert funkciókat és szolgáltatásokat az előfizetéskor kiválasztott csomagnak megfelelően, továbbá az előfizetés időtartamára a jogszabály követést.

Milyen időszakra vonatkozik az előfizetés?

Előfizetés esetén határozott egy éves időszakra történik a szerződés kötés (365 nap).

A szerződés az előfizetés lejáratakor automatikusan újra kötődik?

Nem, Ön szabadon dönthet a szerződés újrakötési szándékáról. Rendszerünk automatikus értesítéseket küld melyben tájékoztatja Önt a szerződés lejáratáról, illetve az újrakötési szándék esetén elvégezendő lépésekről.

Jogszabálykövetésre vonatkozó kérdések

Jogszabály változás esetén mit kell tenni a frissítések eléréséhez?

Önnek nincs teendője, automatikusan elérhetőek lesznek a szükséges frissítések.

Nem találta meg válaszát a felmerülő kérdésére?

Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll az alábbi előrhetőségeken:

Telefon: 06 30 433 8804
E-mail: info"kukac"miniszamla.hu
Online kapcsolatfelvétel: https://miniszamla.hu/ugyfelszolgalat

Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk válaszol.

06 30 433 8804

Üzenetküldés

Nagy tudás, mini ár

Az egyik legjobb árú számlázó a hazai piacon és
megrendelés után azonnal elkezdheti használni.

Megrendelés

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ » Rendben